Tuesday, January 15, 2013

Period terganggu

hampir 2 bulan mama dah tak dikunjungi Miss P...
period mama terganggu lagi...
kali ni sebab mama makan pil penambah susu kot...

kalu sebelum2 ni mama akan excited bile period delay...
x sabar beli upt bagai..
tak sabar nak cek...
walaupon akhirnye kecundang...itu sudah biasa... :)

tapi kali ni mama macam biase jer...
langsung tak excited nak beli upt...
mungkin sbb mama tau delay period mama kali ni
 disebabkan pengambilan pil hormon kot...

bile dah delay hampir 2 bulan ni...
mama mule la cuak sikit...
risau pon ada...
jadi mama beli gak upt...nak try la...
untung sabut timbul, untung batu tenggelam..hehehe
cek punye cek...
memang -ve pon...
so...mama membuat rumusan bahawa mama sedang mengalami gangguan hormon susu...

wahai hormon....jika benar kau hormon susu..
yg menyebabkan period ku delay...
cepat2 lah kau kluarkan susu dari tubuhku...
agar anakku dapat merasai nikmatnya susu ibu...
juga berilah aku peluang untuk merasai detik2 terindah menyusukan anakku...
aku pasti saatnya akan tiba jua...




ok...sampai di sini dlu entry kali ni... :)


Salam TTC....






2 comments:

  1. salam
    pernah cuba minum air buah zuriat tak?sila lawati blog sya untuk details.hrp dpt membantu

    ReplyDelete
  2. rm1/pc strip test upt pregnancy dan rm1.20 /pc opk kesuburan
    email; lovidoobidoo@gmail.com
    blogshop; http://tester-kesuburan-pregnancy-murah.blogspot.com/
    sms:puan nor 0122723104

    ReplyDelete