Monday, April 23, 2012

My First BBT Chart...


Awal bulan 9,2011...aku telah mula buat chart cycle ku...
ini pun atas nasihat dari seorang teman...
supaya aku lebih faham tentang kitaran haidku...

jadi...aku mula join online BBT chart via Fertility Friend
hanya temping suhu setiap hari..
seawal jam 6 pagi setiap hari...
then key in data dalam chart BBT online sahaja...

so, ku dengan begitu semangatnya telah membeli termometer Microlife sebagai bahan utama...


banyak yang aku mula belajar bila join BBT via FF ni...
maklumlah aku bermula dari zero "O"...
sekarang ni dah boleh la nak faham tubuhku sendiri...
waktu bila aku period, subur, dan period semula...

ni chart aku yang pertama dalam FF ...


sekarang....dah cycle ke-7 aku ber BBT chart.....
macam-macam pattern chart aku....
Moga usahaku ini mendatangkan hasilnya nanti...
ku pohon pada-Mu Ya Allah...


Salam TTC....


No comments:

Post a Comment