Monday, April 23, 2012

Provera for what....??

Provera....
Dr.Arasu suruh aku makan ubat ni....
tapi for what??

Rupanya Dr. Arasu cakap ubat ni khas untuk meruntuhkan tembok berlin yang kukuh dalam rahimku....
memandangkan selepas mengalami keguguran....
period aku tidak menyinggah sejak bulan Mac 2011-Jun 2011...
hampir 3 bulan darah period tak keluar...
so, aku start telan sebiji pil setiap hari selama 5 hari....
(dari tarikh 9/6/2011 - 13/6/2011)

akhirnya period datang menjenguk aku selepas 5 hari last aku makan pil tu....
datang tak agak2...banyak pula tu...
maka tarikh 18/6/2011, bermula la fasa cycle ku yang baru....
dengan hasil bantuan Provera...
dan bermulalah episod "My First Clomid"....

ok...jumpe di next post...



Salam TTC...




1 comment:

  1. Salam..tumpang tanya..kalau kita tak tahu yg kita ni hamil pastu makan provera.bahaya ke x. Period xdtg sebulan tp scan negative.was2 plak nak makan

    ReplyDelete