Wednesday, May 2, 2012

Adakah sekadar hobi???


YA...saya memang suka membeli dan mengumpul UPT..
kenapa??? membazir???
bagi saya itulah penawar hati...
supaya tidak tertanya-tanya nanti...
agar resah tak bermain di jiwa...
maafkan saya jika anda tidak suka...
UPT ini dikumpul bertahun-tahun adanya....
Sepanjang dikumpul, merasa juga positifnya...
alangkah nikmat bila Double Lines menghiasi suasana....


Jangan risau...jangan gundah gulana...
saya beli upt2 ini ..tak guna duit sesiapa....
cuma satu yang saya pinta...
hanyalah doakan saya dimakbulkan impian seadanya...


kawan2 janganlah marah...
kini saya beli upt buat stok saja...
Hamil Comel pengedar UPT yang murah-murah
Silalah beli secara online pon ada...


UPT Hamil Comel... 12 upt hanya RM24.50 sahaja termasuk pos...murah kan??


walau teman yang sudah punyai zuriat....
jangan dilupa ianya hanya pinjaman semata....
terlanjur berkata-kata...hati kami tersiat2.... 
tolonglah jaga hati kami yg berTTC juga...

Sekian seloka UPT malam ini...


Salam TTC....








3 comments:

  1. wah byknyer akak...saya pun mengumpul gak tp xpenah pun dpat double line =( ...smoga doa & usaha kita dperkenankn olehNYA..ameen

    ReplyDelete
  2. thanks Cahaya Cinta...akak dpt yg 2 lines tu hanya bertahan 12 mggu dan 4minggu jer...takpe..insya-Allah ade rezki Cahaya dapat 2 lines jugak nanti...

    ReplyDelete
  3. Wah, banyaknyer. Saya juga mengumpul UPT ni. InsyaAllah ada rezeki akak. :)

    www.rabiatuladawiyah.com

    ReplyDelete