Thursday, May 3, 2012

Conceive Plus...


sejak aku join group ICTRBA...
macam2 pengalaman, ilmu yang dapat dikongsi...
banyak juga ilmu-ilmu baru yang aku pelajari...
antaranya Conceive Plus (CP)....
seingat aku, member ku Nurul Nadiah (Nad) yang memperkenalkan CP ni...
Dia kata doktor mengesyorkan penggunaan CP bagi yang TTC...
terus aku menggoogle info tentang CP...
akhirnya aku rasa yakin untuk mencuba CP...
Antara kelebihan penggunaan CP ni ialah :

* pelincir yang mesra sperma dan mempunyai maju daya...
* PH yang seimbang kepada bendalir servik yang subur..
* PH yang seimbang kepada sperma/mani...
*Seimbang untuk memadankan mukus servik...
*menggalakkan persenyawaan telur/ovum..
* mengawal pengeluaran cecair selepas bersama...
*membantu sperma  meluncur dengan laju...

maklumat selanjutnya tentang CP...anda boleh klik di sini :



inilah CP yang aku beli dalam tiub besar...
aku beli kat Caring Pharmacy....
harga kalau tak silap around RM80 kot...tapi tak sampai RM100...
penggunaannya mudah sahaja....
just sapu pada keliling "V" isteri dan suami sebelum mendayung...



selain itu, CP ni juga dihasilkan dalam bentuk tiub-tiub kecil....


Ini tiub-tiub kecil...dalam tu ade 8 tiub...ni yang Nad jual..
Harga...ermm tak ingat la plak...

yang jenis tiub ni plak agak mencabar sikit penggunaannya...
15 minit sebelum "bersama"...hendaklah dimasukkan ke dalam V isteri...
picit tiub tu bagi mengeluarkan cecair CP....
yang ni tak perlu sapu pada "senjata" suami...

hampir 4 bulan aku dah menggunakan CP ketika "bersama" dengan suami...
setakat ni, kurang berlaku lelehan cecair selepas bersama....
kalau ade pun lelehan..hanya sedikit sahaja....
Walaupun masih belum rezeki aku conceive ...
aku tetap akan teruskan penggunaan CP ini...

buat teman2 TTC...selamat mencuba...

Salam TTC....



1 comment:

  1. Salam.. Nak tnya dimana boleh beli concive plus nie.. Dh merata cari x jumpa... Guardian, watson n farmasi caring x de pon...

    ReplyDelete